۰۳۱-۹۱۰۹۶۵۰۷

info@atmeco.ir

پارک سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اخبار شرکت آریان

شرکت در دوازدهمین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی، عسلویه ۰۵/۱۲/۱۳۹۹

صنایع مادر و کارخانه های بزرگ کشور همواره از جمله متقاضیان محصولات شرکت آریان تجارت بوده اند. حضور در نمایشگاه نفت و گاز عسلویه موجب شد تا ضمن ایجاد ارتباط با شرکت های جدید، جلساتی مفید با مشتریان پیشین سازمان در صنایع جنوب کشور نیز برقرار شود. به علاوه نصب تجهیزات ضدعفونی شرکت در ورودی سالن اصلی نمایشگاه از طرف بازدید کنندگان و متصدیان نمایشگاه بازخورد مثبتی به همراه داشت.

به گفته ی مدیر واحد بازاریابی شرکت جناب آقای مهندس رادمنش، “شرکت در این نمایشگاه تخصصی فرصتی مناسب را جهت شناسایی چالش های ضدعفونی برای صنایع بزرگ پیش روی ما گذاشت که این موارد را در جلسات آتی با بخش تولید و تحقیق و توسعه ی شرکت مطرح خواهیم کرد و امیدواریم در آینده ای نزدیک با ارائه ی راهکار های ضدعفونی مناسب به شکل بهینه تری پاسخ گوی نیاز این گونه صنایع باشیم”.

گالری تصاویر
تماس با ما
برندهای ما

از سال ۹۴ تا کنون گروه آریان فعالیت های مختلفی در حیطه ی سلامت انجام داده و همواره در راستای توسعه ی این فعالیت ها به نحو احسن گام برداشته است. بهره گیری از دانش و استعداد دانش آموختگان برتر دانشگاهی و متخصصین کشور در مجموعه از جمله دلایل اصلی پیشرف ما در این مدت بوده است. از تولید تجهیزات پیشرفته ی ضدعفونی گرفته تا ارائه ی خدمات ویژه به جامعه ی پزشکی کشور همگی جزو سبد محصولات گروه آریان هستند.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت “شرکت آریان تجارت ماندگار” می باشد | ۲۰۲۴Ⓒ