۰۳۱-۹۱۰۹۶۵۰۷

info@atmeco.ir

پارک سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اخبار شرکت آریان

حضور شرکت آریان تجارت در دومین نمایشگاه مسکن شهرسازی و بازآفرینی شهری و نمایشگاه شهر هوشمند ایران ۷-۱۳۹۹/۱۱/۵

در این نمایشگاه که در مصلای امام خمینی تهران طی سه روز برگزار شد، شرکت آریان تجارت بصورت فعال حضور پیدا کرد. به دلیل موضوع برگزاری این نمایشگاه که هدف از آن ترویج بهره گیری از فناوری در زمینه های مختلف شهری و اجتماعی بود، محصولات شرکت آریان تجارت به علت رعایت نوآوری در طراحی و استفاده از تکنولوژی خاص از جایگاهی ویژه بر خوردار بودند.

به نقل از جناب آقای مهندس رادمنش مدیر بازاریابی و خانم دکتر فرزانه از مشاوران ارشد شرکت، “سنخیت بالای محصولات تولیدی گروه آریان با نیاز بازار و مزایایی که این تولیدات برای مصرف کننده به همراه دارند موجب شد تا حضور در این نمایشگاه و دریافت بازخود های پس از آن موفقیتی بزرگ برای ما به همراه داشته باشد”.

همچنین مدیر داخلی شرکت جناب آقای مهندس زمانی پس از بازدید از غرفه ی شرکت آریان تجارت در این نمایشگاه افزودند، “این تجربه ی مفید مهر تاییدی بر تلاش واحد های مختلف سازمان در مسیر طی شده تاکنون در راستای نیل به محصولاتی بی رقیب و باکیفیت محسوب می شود. امیدواریم با تلاش همکاران پیمودن این مسیر در آینده نیز به قوت خود و با انگیزه ای مضاعف ادامه یابد”.

گالری تصاویر
تماس با ما
برندهای ما

از سال ۹۴ تا کنون گروه آریان فعالیت های مختلفی در حیطه ی سلامت انجام داده و همواره در راستای توسعه ی این فعالیت ها به نحو احسن گام برداشته است. بهره گیری از دانش و استعداد دانش آموختگان برتر دانشگاهی و متخصصین کشور در مجموعه از جمله دلایل اصلی پیشرف ما در این مدت بوده است. از تولید تجهیزات پیشرفته ی ضدعفونی گرفته تا ارائه ی خدمات ویژه به جامعه ی پزشکی کشور همگی جزو سبد محصولات گروه آریان هستند.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت “شرکت آریان تجارت ماندگار” می باشد | ۲۰۲۴Ⓒ